24 Aralık 2010 Cuma

THE moon

.bir dolunay daha geçti, hem en uzun gece yaşandı hem de ay tutulması. ama kıyamet kopmadı, dünyanın sonu gelmedi. dünyada öyle güzel manzaralar çıkıvermiş ki ortaya, ağzımın suyu aka aka baktım fotoğraflara.

ahanda bu ren geyikleri,zaten çok seviyorum
ne tatlı bakmışlar.
ay güzelinin türlü şekilli halleri
bayağı da tutulmuş
bu da chrysler binasına fon olan tutuk ay
doğal olanla yapay olanın birlikteliği

dünyanın gölgesiyle ay güzelini tamamen kapattığı an

trekkinge çıkıp da aya böyle rastlamak
vallaha özledim+kıskandım

gerisini merak edersen,burada

2 yorum:

  1. Moralinizi bozmak gibi olmasin da boyle Ay`a rastlamaniz imkansiz. Ufak 1-2 fotograf hilesiyle yapilan bir sey bu.
    Saygilar.

    YanıtlaSil
  2. hayal ettim de güzel olurdu be.

    YanıtlaSil